اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند گفت: در این زمینه تعداد ۴۷ تخت برای به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علیرضا صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بیمارستان غرضی با بیان اینکه دو بیمارستان آتیه و غرضی و تعداد پنج درمانگاه در استان همدان وابسته تامین اجتماعی هستند اظهار کرد: یک درمانگاه دیگر نیز در شهر بهار در حال احداث است.

وی تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همدان را ۷۲۰ هزار نفر دانست و افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی نیز ۳۰۰ تخت بستری است که وضعیت مطلوبی را داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه روزانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ مراجعه را به مراکز درمان تامین اجتماعی همدان داریم تصریح کرد: با توجه به مراجعات به پاراکلینیک این مراجعات حدود ۲۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به رضایتمندی بالای مردم طبق نظرسنجی گفت: در ملایر این رضایتمندی ۹۸ درصد بوده و دلیلش هم همخوانی عرضه و تقاضا در بخش سرپایی است.

صفری در ادامه با اشاره به بازسازی بخش جراحی زنان بیمارستان غرضی ملایر گفت: این پروژه که با ۲ میلیارد تومان از مهر پارسال شروع شد آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه جذب متخصص در رشته‌های ارتوپد، بیهوشی، داخلی، رادیولوژی‌ مغز و اعصاب و نورولوژی از مهمترین نیازهای تامین اجتماعی همدان است خاطرنشان کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه که باید ۱۰ درصد پزشکان طرحی جذب تامین اجتماعی شوند اما اجرایی نشد و ما کمبود پزشک را در این زمینه‌ها داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند گفت: در این زمینه تعداد ۴۷ تخت برای به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه کادر درمانی تامین اجتماعی همدان ایثارگرانه در این راه قدم گذاشته و در مداوای بیماران از هیچ کوششی دریغ نکردند گفت: ۱۵۰ نفر از همکاران ما در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران کرونا فعالیت دارند و تعداد هشت نفر از کادر درمان تامین اجتماعی استان خود نیز درگیر بیماری کرونا شدند.

صفری ضمن تقدیر از کادر درمان تامین اجتماعی استان همدان در درمان بیماران کرونا گفت: ۶ نفر از همکاران ما در اسفند ماه به صورت داوطلبانه در بیمارستان امام رضا(ع) قم داوطلبانه به مدت یک هفته خدمت کردند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول